Thursday 1 December 2011

Just a moment

Assalamualaikum ,
In the name of Allah , Most Gracious Most Merciful

Hello guys , lama tak lepak blog ni . yelah , semenjak tak jadi nak menjandakan simply life tu .Aku dah semakin okay , bukan sebab GB tu tapi dengan usaha aku sendiri, kawan-2 selalu support . So terhasil lah aku yang macamni. Just forget the past , aku malas nak fikir lagi. Benda yang lalu toksah dikenang ye tak . Memang kalau ingat balik it was a worst time lah bhaii. Memang betul-2 tak tahan. Aku sendiri decide nak macam ni balik. Nampak sangat lah aku tak kuat kan kalau aku macam dulu tu.  

//Maybe ada hikmah disebalik ceghiteee kita tu . 

Benda kecik kalau dibesarkan memang menjadi-2 kan ? Lagi-2 kalau tang yang taknak mengalah tu. Memang hancur lah lepastu. Okay lah ,i malas nak gaduh-2 . sebab benda kecik je kan . Sorry to say kepada yang berkenaan. Lupakan je lah ea kawan . Kita pun tk kenal lagi hati budi masing-2 . Silent is better ;)


Nah amek muka nenek ni untuk makan petang T.T



till then , kbai
ouh ya , wish you were here :'[

No comments:

Post a Comment