Wednesday 28 December 2011

Me labels

Assalamualaikum
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful.

Tengok tarikh sebelum post ni , ye sangat pemalas . Di anaktirikan pula , hihi. Pity you bby. 

Aku sekarang di landa penyakit cecair yang sangat meng " eyuuu "kan. Aku jarang sakit-2 ni , haha . Takbaik riak fara . Jahanam kau nanti. Ye , aku semesemee and jerawat boleh tumbuh pula dekat hidung. Dua sekaligus tu , lol okay. Banyak geram , macam nak potong je hidung ni -,- Almaklumlah sekarang kan musim mengawan buah , musim sayur , musim hujan , musim demam and semua lah nyah.

//Lindungi anak-2 dari bahaya , jaga kesihatan.


Untunglah doraemon ni macam aku , gemuk D;

Cuti sekolah nak habis dah , 2012 coming soon . Aku pun automatic jadi SPM candidates . kbai


No comments:

Post a Comment