Friday 4 November 2011

mission

assalamualaikum and hai !
In the name of Allah , Most Gracious, Most Merciful



Hello guys, whatcha doing ? Sumpah aku tengah bosan , taktau nak buatapee. Okay, handphone rosak and aku sedih gila kott, dah macam nyawa tu. Takboleh nak text kawan nak share itu ini, mood tengah tak stabil balik ni . Dekat rumah tak pernah nak share dekat sape-2 . Seriously .

For this week , aku jadi seorang perempuan yang kuatnya boleh tahan lah . Ala-2 batwomen tapi versi aku punya sendiri. Hari aku penuh dengan memori dulu , cerita dulu . Tak mungkin aku lupa semua tu dan takkan . Aku tak boleh nak lari lagi . Hidup aku tetap macamni , takkan berubah ape-2 sikit pun. Try untuk terima , sikit demi sikit aku cuba . Allah je tahu susahnyaa , berat nya alahaii. Kawan-2 banyak bagi nasihat, aku terima satu persatu.

Aku try sibukkan diri , pergi sana sini walaupun aku tahu setiap langkah aku tu berat . Tak ikhlas langsung, tapi aku redha. Aku tahu macam-2 kawan kau cakap pasal aku , tuduh aku . Aku diam , tak mampu nak tutup mulut orang and siapa je boleh baca hati orang kan. Aku takkan salahkan sesiapa , jangan risau. Dari luaran aku pun tengok kau makin bahagia sekarang , tanpa aku . Aku rasa apa yang kau rasa . Kau happy aku pun tumpang happy , itu je yang aku nak tengok. Tak dinafikan aku rindu semua tu tapi insyallah aku kuat .

Sesungguhnya Allah sedang menguji aku, aku tahu :']


Aku tahan dari rindu kau tapi tak boleh,
degil kan ?
Much love  , fara 


No comments:

Post a Comment